Morgen gaan we dan echt vertrekken - Reisverslag uit Schoonebeek, Nederland van Ellen Hekman - WaarBenJij.nu Morgen gaan we dan echt vertrekken - Reisverslag uit Schoonebeek, Nederland van Ellen Hekman - WaarBenJij.nu

Morgen gaan we dan echt vertrekken

Door: Martijn en Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

04 November 2013 | Nederland, Schoonebeek

Na een erg leuk afscheidsfeestje gehad te hebben, gaan we morgen dan echt vertrekken. Allemaal heel erg bedankt voor de lieve woorden en de gezellige avond!
Op deze site kunnen jullie ons een beetje volgen de komende 6 maanden. We hopen dat jullie het leuk vinden en veel leesplezier!

Liefs Martijn en Ellen.

Het volgende bericht zal dan toch echt in nieuw zeeland zijn! Spannend, spannend!

• 05 November 2013 - 09:36

Grietha:

Goede reis Ellen en Martijn en heel veel plezier. Ik ben benieuwd naar jullie verhalen.

• 05 November 2013 - 10:05

Joyce:

Jaaa schatjes we gaan jullie missen! Viel spasss... (K)

• 05 November 2013 - 14:07

Manonnegie:

Heel veel plezier samen, ik houd jullie in de gaten via jullie site!!!!!!!!!!
    Heel veel liefs!!!

• 05 November 2013 - 23:22

Gerard Caroline En Jori Schroer:

Heel veel plezier samen en vooral niet vergeten te genieten !! Groetjes van ons.

• 06 November 2013 - 10:44

Laura En Jeroen:

Hee Ellen en Martijn!
    Heel veel plezier, geniet er van!
    We zullen jullie volgen :-)
    Toi toi toi xx

• 09 November 2013 - 23:44

Goos, Wilma, Mattias, Julian:

Hoi Martijn en Ellen,
    heel veel plezier op jullie verre reis, geniet ervan, we gaan jullie volgen :-)

• 12 November 2013 - 10:14

Eline:

Ben best wel benieuwd al naar jullie verhalen tot nu toe!
    Ga jullie zeker volgen in ieder geval :D
    Heeele dikke kus vanuit Grunn